Techniczno-życiowy blog.

[IT] Ororo.tv - skrypt

15 komentarzy
Cześć,

Jeżeli tak jak ja nie możecie się opanować przed sięgnięciem po kolejny odcinek kolejną lekcję na ororo.tv to pewnie zazwyczaj zdecydowanie za szybko kończy się wasza zabawa. Wszystko przez wredne komunikaty, które  informują nas o tym abyśmy.. ekhm, tak.



Napisałem sobie wczoraj mały userscript, który temu zaradza. Wystarczy ściągnąć:
Tampermonkey dla Chroma bądź Greasemonkey dla Firefoxa oraz wejść na link do mojego repo i zainstalować skrypt:
FreeOroro
Dalej postępujemy już jak codziennie zwykle, wchodzimy na ororo.tv i uczymy się do woli.

Miłej zabawy serialowicze.

15 komentarzy :

  1. A co się dzieje z napisami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mialem wolnego weekendu, zeby dpisac ta funkcjonalnosc.
      Natomiast sa w planie.

      Usuń
    2. Jeżeli ta funkcja się pojawi to na prawdę będę wielkim fanem ciebie i tego skryptu :P

      Usuń
    3. Popatrze dzis po pracy. Szykuj slodycze w nagrode :P

      Usuń
    4. I jak z tymi napisami? Wiadomo już coś? Bo słodycze czekają :P

      Usuń
    5. Jezeli mowisz o wersji w formie stronki to bedzie pewnie jutro. Natomiast w formie skryptu - dzis wieczorem :4
      ps. Jakie slodycze?
      ps2. jako, ze jestes jednym z kilku uzytkownikow jakich mam - ktora wersje preferujesz? Czy uzywasz tylko webowej?

      Usuń
    6. Gdybym mógł jakoś ci podarować te słodycze to czekałoby na ciebie 8 czekolad :P Ja używam skryptu.

      Usuń
    7. Jest już ten skrypt? Bo patrzę na githuba i nic :(

      Usuń
    8. Głupio mi tak pisać co chwilę, ale za każdym razem jak już mi się limit kończy to po prostu mam chęć tu napisać i się spytać jak tam progres :c

      Usuń
    9. Mmm. Musze powiedziec, ze przygladnalem sie tylko sprawie. Od ostatniego tygodnia siedze i kodze po 10h+ dziennie i po prostu nie mialem sily odpalac edytora w domu.

      Zrobilem nowa i dzialjaaca wersje skryptu, natomiast musi sie ona obic o moj backed. Dzis po pracy wrzuce konfiguracje nginxa i updatne repo (dodalem tez autoupdate skryptu na przyszlosc).

      Usuń
    10. O Boże gdybym wiedział to nawet bym nie śmiał pisać :P Sam programuję może nie zawodowo ale kilka gier w domu się napisało ( c++ i SDL ) więc wiem ile to wysiłku. Javy ani javascriptu mi się uczyć nie chce to liczyłem na Pana.

      Usuń
  2. Spoko. Ja nie jestem w zadnym stopniu javascriptowcem, ale zawsze milo jest sie dowiedziec nowych rzeczy. Tak jak dzis w nocy - intercepting requestow przez jquery :)
    PS. Mow mi Tomek, jestes jedna z 3 osob czytajacych tego bloga. lol

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za te napisy :D Chociaż nie wiem czy zrobiłeś dobrze dla mojego życia towarzyskiego bo teraz 24/7 będzie oglądanie Simpsonów, Southparka i innych kreskówek. Jeszcze raz bardzo dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,

      Dzieki za mily komentarz, ciesze sie ze moja praca ci sie przydala. Jezeli mialbys jakis pomysl na narzedzie to daj znac, czesto nie mam czasu zeby sie wyspac - prawie tak samo czesto mam dosc czasu zeby obijac sie calymi dniami, hihi :)

      Usuń
  4. Hej, fajna sprawa :) ale.. albo nie umiem tego "zainstalować" albo nie działa :D

    OdpowiedzUsuń